Reconstituirea pasiunii pentru drept

Ma simt obligat sa reincep a scrie.E pasiunea ceea ce ma indeamna.Spun reconstituire deoarece ,constituirea a avut loc in momentul in care un baiat ,in fata televizorului il vedea pe Gian Carlo Caselli.Uimit ,i se parea ca acea fata are un caracter nobil ,o sclipire a ochilor de nedescris,un freamat al inimii pentru care lucrurile nu au mai putut fi la fel.Atunci mi-am castigat dreptul de a fi pasionat.Au urmat apoi cercetarile naive care odata aprofundate m-au dus pe drumul fara intoarcere.Imi place ce am studiat ,am ochii vii iar acesta este principalul meu atu.Dati-mi o coala alba de hartie si o voi umple cu comentarii despre un articol, dati-mi o carte si ma voi coplesi in ale ei file.Nimeni nu imi poate lua asta.

Dar tinerii din ziua de azi nu mai simt asta ,nu mai simt emotia si pasiunea dirijandu-i pe terenul vietii.Sunt prea inglodati in necazurile zilnice, prea bulversati ,prea derutati voit de la atentia lor,care pus in aplicare ar nimici toti rauvoitorii.Pune-ti pasiune in ceea ce faceti , fiti franciscani ai cunoasterii si ve-ti fi rasplatiti cu stiinta.

Lasă un răspuns

