Un alt prolog…

Se pare ca nimic nu e mai esential.Am ajuns sa fim o societate caruia ii lipseste in mod clar un drum demn de urmat.”Mari romani” sunt dati la o parte de aceasta imorala publicitate a mizeriei.De ce?Pentru ca un popor slab, dezimformat, bolnav ,dator in permanenta , e mai usor de condus.Nu ne mai dam seama ca avem drepturi, ajungand imuni la tot ce se petrece si ne lezeaza.Am adoptat sloganul „capul plecat sabia nu-l taie” si am ajuns sa spunem ca asa e normal.Merg prin noroi ,sunt in noroi si imi dau seama ca nu ma pot curata pana la primul strat de iarba.Libertatea este sfanta ca si painea ,si decat sa ni se spuna ca suntem liberi mai bine prefer un adevar aruncat in fata.Am mereu deaface cu oameni buni si rai ,iar partea frumoasa e ca cei rai se pot schimba in oameni buni insa nu pot sa o faca,pentru ca zi de zi ei vad alti oameni rai.Virtutile le-am inlocuit cu o sete pentru bani ,gata sa ne sfartecam aproapele pentru un pumn de bani.Bunatatea este un sentiment fata de aproape care nu poate fi falsificat!Ma incanta faptul ca intalnesc oameni virtuosi ,gata pentru a contribui la binele comun al nostru.Suntem inselati prin mijloace mass media.”Lumea va cunoaste pacea cand puterea iubirii va invinge iubirea de putere”Jimi Hendrix – e un text. de referinta iar faptul „sa fim schimbarea pe care vrem sa o vedem in lume” – Ghandi – coroborate nu ne poate invata decat ca frustrarile sunt datorate urii pe care o semanam in fiecare zi.Acesta este rolul democratiei?Daca da atunci ,ea este ceea mai mare pacaleala a societatii.Probabil ca daca as scrie despre mizerii ,acest blog ar avea de 100 de ori mai multi cititori – dar cei ce vor citi vor fi cei care se vor regasi in ceea ce scriu si asta imi da vointa de a continua.Singurul interes pervers al meu este acela de a determina romanii la regasire.Si se poate …

Lasă un răspuns

