insemnare 18.03

De multe ori incerc sa imi dau seama ce inseamna sa fii un om onest?Imi pare rau de toate aceste frustrari pe care le acumulez in mine.Injustitii care se petrec, oameni care au nevoie de ajutor ma fac sa continui.Mergem pe strada si poti observa cu usurinta cum am uitat sa ne privim ochi in ochi.Am uitat sa ne privim aproapele si sa il simtim aproape. Cred ca e vina sistemului.Cred ca e vina politicii care ii face pe oameni sa se simta „liberi”.Dar, totusi de unde vine aceasta departare?Si mai presus de orice care e solutia acestui egosim?

Stiu ca timpul va trece pentru mine ,ca pentru fiecare dintre noi. As vrea ca sa raman ceea ce sunt acum, acelasi naiv, care crede cu usurinta ca lumea poate fi mai dreapta si mai buna. Pentru multi sunt doar vorbe.As vrea sa ajung la rezultate concrete in acest demers al meu. Sincer, as vrea …

Nici animalele nu se asupresc in halul acesta. Multi nu realizeaza ,cel putin din punctul meu de vedere, faptul ca ceea ce fac ar putea fi transformat in ceva nobil.  Nu sunt deloc concret in aceasta chestiune si nici nu am cum sa fiu, sa spunem ca vine asa dupa un delir al cautarii … dar nici macar …

Lasă un răspuns

